Načini plaćanja, dostava, povrat i zamjena


Načini plaćanja

Kupac se obavezuje naručene proizvode platiti Frakturi d.o.o. jednim od sljedećih načina plaćanja

Kreditnom  ili debitnom karticom

Kartica se ne tereti automatski, već se tereti tek kod odašiljanja robe. Prilikom naručivanja bit ćete preusmjereni na WSPay sigurni sustav online naplate, gdje ćete dovršiti kupovinu unosom broja Vaše kartice, sigurnosnog koda i datuma njezine valjanosti. Broj kartice šalje se SSL zaštićenom vezom WSPay-u. Jamčimo za sigurnost Vaših podataka. Podaci su šifrirani i ne mogu se zlouporabiti.

American Express Diners MasterCard Maestro Card Visa

Općom uplatnicom

Plaćate prije preuzimanja robe. Molimo čekajte s plaćanjem dok Vas na kontaktiramo e-mailom.

Gotovinom - pouzećem (vrijedi samo za područje Republike Hrvatske)

Prilikom preuzimanje pošiljke plaćate iznos računa, te naknadu Hrvatske pošte u visni 1,83% od otkupnog iznosa, a minimalno 5,00 kuna.


Dostava

Naručene proizvode dostavljamo vlastitom dostavom ili renomiranim dostavnim službama (Hrvatska pošta, HP ekspres, DHL i drugi).

Cijene dostave istaknute su na Fraktura.hr i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijene dostave aktiviraju se kod naručivanja.

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 200,00 kuna za područje Republike Hrvatske.

Rok isporuke za područje Republike Hrvatske jest tri radna dana, osim za pošiljke koje se dostavljaju na otoke za koje ne postoje pravodobne i redovite prometne veze te se navedeni rok isporuke produžuje za dva radna dana.

U rokove isporuke ne računaju se:

  • dan prijama narudžbe;
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja;
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje Frakture d.o.o.;
  • subote i nedjelje, te praznici i blagdani po hrvatskim propisima.

Radno vrijeme službe za zaprimanje narudžbi i vlastitu distribuciju jest od ponedjeljka do petka od 8.00 do 15.00 sati, a u slučaju dostave trećom osobom u skladu s njezinim radnim vremenom.


Povrat i zamjena

Naručeni proizvodi bit će složeni na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pošiljku i ako pošiljka ima vanjskih oštećenja, ne zaprima istu nego je odmah vraća dostavljaču uz napomenu da je proizvod oštećen.

Kupac ima pravo odustati od narudžbe i o tome nas obavijestiti na e-mail: prodaja@fraktura.hr ili na adresu Fraktura d.o.o., Bregovita 7, Ivanec Bistranski, 10290 Zaprešić u roku od 15 dana od dana primitka pošiljke. Primljene proizvode zajedno s izvornim računom morate vratiti neoštećene u originalnom pakiranju i u neizmijenjenoj količini unutar 15 dana od dana primitka robe. U suprotnom nećemo moći prihvatiti povrat. Troškove vraćanja podmiruje kupac. Novac za plaćenu robu vratit ćemo u roku od 8 dana od našeg zaprimanja proizvoda. Trošak povrata novca tereti kupca.

Ako se radi o odustajanju od narudžbe koje ne uključuje povrat proizvoda već samo novčane uplate, uplaćeni novac vraća se kupcu u roku od 8 dana od zaprimanja zahtjeva kupca za povratom uplaćenog iznosa.

Kupac nema pravo na povrat proizvoda u slučajevima određenim člankom 49. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac ima pravo na zamjenu isporučenih proizvoda u slučaju kada je isporučen proizvod koji nije naručen ili ako je riječ o proizvodu s kvalitativnim nedostacima (pomiješani arci, ispušteni arci, neotisnute stranice). Proizvod zajedno s izvornim računom morate vratiti neoštećen u originalnom pakiranju i u neizmijenjenoj količini zajedno s pisanom reklamacijom koja mora sadržavati razlog za zamjenu u roku od 8 dana od dana primitka. U suprotnom nećemo moći prihvatiti povrat. Troškove zamjene snosi Fraktura d.o.o.