Mali Dragulj
-
Jezik izvornika: francuski
-
Prijevod: Latica Bilopavlović Vuković
-
Broj stranica: 144
-
Datum izdanja: rujan 2014.
-
ISBN: 953-7052-61-3
-
Naslov izvornika: Le petit bijou
-
Vrsta uveza: tvrdi s ovitkom
-
Visina: 205 mm
-
Težina: 220 g
-
Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 2,66 €
Rok isporuke: tri radna dana.
Besplatna dostava: za narudžbe iznad 35,00 €.
Vrijedi za područje Republike Hrvatske.
Kada jednoga dana na stanici metroa ugleda stariju ženu u žutom kaputu, mladoj se djevojci Thérese učini da je to njezina majka koja ju je ostavila u djetinjstvu. Thérese ne može zatomiti osjećaje i počinje pratiti ženu dok joj se istodobno otvaraju stare slike i rane iz djetinjstva, iz vremena dok ju je majka zvala Mali Dragulj. Mali Dragulj potraga je za izgubljenim, idiličnim svijetom djetinjstva, za neostvarenim snovima, za toplinom doma i majčinske ljubavi.
Prepun emocija, melankolične atmosfere, roman Mali Dragulj jednoga od najvažnijih suvremenih francuskih pisaca Patricka Modianoa, istinsko je remek-djelo. Patrick Modiano jedan je od onih velikih pisaca koji riječima uspijevaju stvoriti čitav unutrašnji svemir svojih likova. Stilski izbrušen, istančan poput najfinijeg nakita, Mali Dragulj napeta je i uzbudljiva emocionalna drama mlade djevojke u Parizu ranih šezdesetih.
Glazba Patricka Modianoa, taj jedinstveni stil, nikada nije bila tako ganutljiva kao u ovoj čudnoj baladi o tragovima jednog uništenog djetinjstva.
Yves Bellec, Livresse
Modiano zapravo u svim svojim djelima opisuje nestanak predmeta i bića. Svaki je element osuđen na nestanak, a likovi, ispunjeni nedostatkom i odsustvom, ne mogu prihvatiti te promjene, ne mogu živjeti u svijetu u kojem se orijentiri sve više i više brišu.Vrlo jasan i precizan stil - to “bijelo pisanje” koje karakterizira književnost druge polovine 20. stoljeća - daje svu svoju snagu romanu čineći ga uzbudljivim i potresnim.
Nathalie Meyer, Axe libre
Patrick Modiano nije nikada bolje iskazao bit svoje umjetnosti kao u ovom romanu. Djevojka nazvana Mali Dragulj ne postoji osim po svojim utvarama. To je nejasna slika, stilska figura, književna metafora, izlika za slučajnu šetnju, za postavljanje pitanja bez odgovora, za izazov, zahvaljujući magiji riječi, bezvremena sanjarija.
Jérôme Garcin, Le Nouvel Observateur
Mali Dragulj lagana je, gipka knjiga koja se bavi sobom i prepuna je umjetnosti. Napete priče najbolje si je priuštiti za vikend. A umjetnost se, naprotiv, nalazi u knjigama poput ove.
Jochen Jung, Die Zeit