Kako sam postao redovnica

Special cijena 3,00 € Redovna cijena 17,12 €
  • Jezik izvornika: španjolski

  • Prijevod: Dinko Telećan

  • Broj stranica: 160

  • Datum izdanja: veljača 2017.

  • ISBN: 978-953266843-8

  • Naslov izvornika: Cómo me hice monja

  • Vrsta uveza: tvrdi s ovitkom

  • Visina: 205 mm

  • Težina: 230 g

  • Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 0,00 €

Rok isporuke: tri radna dana.

Besplatna dostava: za narudžbe iznad 35,00 €.

Vrijedi za područje Republike Hrvatske.

Ako priča Aureliana Buendije, nezaboravnog junaka Sto godina samoće, počinje pred streljačkim vodom, sjećanjem na dan kad ga je otac prvi put odveo da vidi led, za Césara Airu, šestogodišnjeg pripovjedača Airina “autobiografskog” romana, sve počinje u sličnim okolnostima, danom kada mu je otac kupio prvi sladoled. Od te briljantne epizode nadalje dramatični, zavodljivi humor obilježava svaku etapu ove priče o odrastanju: djetinjstvo u malom gradu, iskustvo škole i bolnice, odnos prema jeziku i odnos s majkom, prijateljstvo i izdvojenost, delirij izmišljanja, i vječnu, neprekidnu igru… od leda do sladoleda i nazad. U vrtlogu događaja koje nam u romanu Kako sam postao redovnica na svoj neusporedivi način nudi César Aira pustolovina “pričanja o sebi” bit će dovedena do svojih krajnjih granica – anegdota će postati avantura, avantura bajka, a bajka – naposljetku – legenda.

Kao i obično kod Aire, naizgled beznačajni podtekst postaje ono što je doista važno: obmana, fantazija i groteska, strah i krivnja, strava i iluzija, književne reference, nasilje i – u manjoj mjeri (usprkos naslovu) – rodni identitet.
World Literature Today

Kad čitate Airu, možete očekivati bilo što, kao u nekoj priči Ludog Klobučara ili u filmovima Hayaoa Miyazakija.
Álvaro Cortina

Proust je vjerovao da se otkrivanjem misterija djetinjstva i sjećanja može objasniti neobjašnjivo. Aira ide u suprotnom smjeru. Rekreiranjem iskustva neobjašnjivoga on kao da želi pokazati da književnost nije postala tek sterilni, fanta­zmagorični svijet, kako tvrde neki kritičari, nego i dalje vrvi mogućnostima. Samo genij može stvoriti ono očigledno, a Aira – taj idiosinkratski autor bez premca – stvorio je istinsko remek-djelo našega doba.
Boston Review