Isus pere bjelje

ili kako je Crkva izmislila marketing

Special cijena 45,00 kn Redovna cijena 50,00 kn
  • Jezik izvornika: talijanski

  • Prijevod: Mirna Čubranić

  • Broj stranica: 176

  • Godina izdanja: 2010.

  • ISBN: 978-953266161-3

  • Naslov izvornika: Gesu lava piu bianco

  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez

  • Visina: 205 mm

  • Težina: 285 g

Merchandising, PR, copywriter, product manager... ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: “Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene.” Knjiga Isus pere bjelje nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.

Vrlo jasno i zabavno Bruno Ballardini objašnjava Crkvu kao brend, kao multinacionalnu korporaciju – ali iza tih razmišljanja ne vreba nikakva zavjera; naprotiv, on uvjerljivo objašnjava zašto je Bog sličan Coca-Coli i zašto se limb ne može dovesti u pitanje.
Tageszeitung

Autor rekonstruira, korak po korak, kapacitete komunikacije Crkve i na taj način pruža odličan priručnik za profesionalce u marketingu!
La repubblica