Isus pere bjelje
ili kako je Crkva izmislila marketing
-
Jezik izvornika: talijanski
-
Prijevod: Mirna Čubranić
-
Broj stranica: 176
-
Datum izdanja: rujan 2010.
-
ISBN: 978-953266161-3
-
Naslov izvornika: Gesù lava più bianco
-
Vrsta uveza: tvrdi s ovitkom
-
Visina: 205 mm
-
Težina: 285 g
-
Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 6,64 €
Rok isporuke: tri radna dana.
Besplatna dostava: za narudžbe iznad 35,00 €.
Vrijedi za područje Republike Hrvatske.
Merchandising, PR, copywriter, product manager... ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva. U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: “Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene.” Knjiga Isus pere bjelje nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.
Vrlo jasno i zabavno Bruno Ballardini objašnjava Crkvu kao brend, kao multinacionalnu korporaciju – ali iza tih razmišljanja ne vreba nikakva zavjera; naprotiv, on uvjerljivo objašnjava zašto je Bog sličan Coca-Coli i zašto se limb ne može dovesti u pitanje.
Tageszeitung
Autor rekonstruira, korak po korak, kapacitete komunikacije Crkve i na taj način pruža odličan priručnik za profesionalce u marketingu!
La repubblica